środa, 5 lutego 2014

Krwawe walentynki

Jak wszystkim wiadomo, zbliżają się Walentynki i chociaż szczerze nie lubię tego święta, to każda okazja jest dobra, by powiedzieć bliskiej osobie, że się ją kocha. A co wyrazi to lepiej niż kartka!

Niedawno swoją premierę miała wyjątkowa kolekcja papierów UHK Gallery - Zakochany Holmes. Gdy tylko ją ujrzałam, mimo tego, że to chyba nie do końca są moje kolory, wiedziałam, że muszę ją mieć! Jest niezwykle oryginalna i przede wszystkim nie słodka.

Mimo braku czasu, który poświęcam teraz głównie robieniu projektu magisterskiego i kończeniu ostatniej sesji w moim studenckim życiu, udało mi się zrobić dwie kartki, a kolejne czekają na swoją kolej.

Obie wykonane są z kolekcji Zakochany Holmes plus Gaj Oliwny, mają męski trochę techniczny charakter, co podkreślają dodane tekturki, kawałek druta, gaza, stemple, chlapania, przedarcia, przeszycia oraz ćwieki w kolorze antycznego złota.
























4 komentarze:

  1. Obie kartki są naprawdę super :) Cieszę się na spotkanie na Craft Wawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. kartki z charakterem :D wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tak, bardzo charakterne, świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne kartki! Szczególnie urzekła mnie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń