piątek, 18 kwietnia 2014

Wielkanoc już tuż tuż!

Dzisiaj inspiruję Was do wykonania już pewnie ostatnich w tym roku kartek na Wielkanoc na blogu Magicznej Kartki. Zajrzyjcie tam koniecznie po więcej informacji :)

Ja na zakończenie sezonu przygotowałam dwie karteczki, które zapewne trafią do mojej rodzinki, przy okazji spotkania świątecznego :)

Pierwsza praca w moim ulubionym, jeśli chodzi o Wielkanoc rustykalnym stylu. Użyłam w tym celu przede wszystkim papieru Wiosenna Łąka 007, w którym jestem bezapelacyjnie zakochana. Czyż nie jest cudowny? 
Całość wieńczy kompozycja z wykorzystaniem kwiatów oraz gniazdka Primy oraz mini jajeczek i tekturowej ramki z Magicznej Kartki.  



Druga praca w kolorach, które nieodłącznie kojarzą mi się z Wielkanocą - fioletowym, zielonym oraz żółtym. Tutaj również wykorzystałam Mini Jajaczka i tekturkę z Magicznej Kartki oraz papiery z kolekcji Pożegnanie Lata i Wiosenna Łąka.




Magiczna Kartka przygotowała również dla wszystkich Wielkanocny prezent w postaci promocji i darmowej wysyłki! 




Materiały:

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz