wtorek, 13 maja 2014

Mediowa ramka dla rodziców

Dosłownie parę dni temu ruszyło u nas w Magicznej Kartce wyzwanie poświęcone Mamom, do udziału w którym serdecznie Was zachęcam! Wtedy też przygotowałam kartkę dla mojej Mamy, a dziś chciałabym zaprezentować Wam pracę w bardzo podobnej kolorystyce, z użyciem niemal tych samych materiałów, lecz bardzo różniącą się od ostatniej pracy. Wykonałam ją  dla moich rodziców, ot tak - bez okazji, a raczej z okazji, że są dla mnie bardzo ważni i zawsze we mnie wierzą. Dlatego też moją
mediową ramka z naszym wspólnym zdjęciem z ostatnich wakacji wieńczy fragment piosenki "You raise me up" - You raise me up to more than I can be. 

Ramkę przyozdobiłam metalowymi dodatkami Primy, kwiatami i oczywiście pięknymi papierami z trzech różnych kolekcji Magicznej Kartki - Poranna Kawa, Pożegnanie Lata oraz Kropki. Bardzo lubię łączyć ze sobą przeróżne kolekcje i uzupełniać je sobą nawzajem. W pracy znajdziecie również 3 elementy, bez których nie potrafię się ostatnio obyć i niemal każda moja praca je zawiera - dratwę, gazę i papier kraft, który również dostępny jest u nas w sklepie w super cenie! Do mnie już idzie zapas :)

A oto moja praca:


I kilka przybliżeń, zwróćcie uwagę jak fajnie łączą się ze sobą te kolekcje:











Użyte materiały:

      



1 komentarz:

  1. Kolejna śliczna praca. Podziwiam dobór dodatków w kompozycji. Rewelacja jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń