czwartek, 8 maja 2014

Młodej Parze

Dzisiejsza praca powstała na wyzwanie PKP, co lepsze - na wyzwanie to nigdy nie dotarła ;) Ah, ta robota na ostatnią chwilę i złośliwość przedmiotów martwych (mogę nazwać internet "przedmiotem"? Na pewno mogę nazwać tak router!). Pech, że ostatnio cierpię na brak czasu cały czas.

Tak, czy siak kartka powstała i jestem z niej całkiem zadowolona, jak na pracę różowo-jasną, bo umówmy się - wydaje mi się, że jakoś mi one niespecjalnie idą, ale staram się nad tym pracować ;) 









Papiery to Magiczna Kartka oraz jeden z moich papierów, który długo czekał na wykorzystanie Crafthouse by Olga Heldwein, do tego tradycyjnie przeszycia, przedarcia, trochę tarmoszenia ;) I moje ulubione produkty, bez których nie mogę się obejść, czyli gaza i dratwa! Wykorzystałam również wycięte nożyczkami w tekturce falistej serce, listki i jemiołkę z wykrojników Magnolii, kwiaty i wstążkę vintage. Na koniec dodałam trochę gesso i chlapnięć z białej ecoliny (mój nowy podpatrzony nabytek, jest świetna!).

Na koniec chciałabym przypomnieć o trwającym jeszcze parę dni wyzwaniu w Magicznej Kartce, fajny temat, super kolory, naprawdę warto!
Oraz o naszym sklepowym Candy, gdzie można wygrać nową piękną kolekcję! 

Jeszcze na koniec napiszę, że od niedawna można mnie znaleźć również na facebooku! Zapraszam serdecznie :) ----> https://www.facebook.com/fikcjajestmodnaKarolinaCzajkowska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz