czwartek, 25 września 2014

Jesienne wyzwanie

Hej! Ostatnimi czasy dzieje się u mnie tyle, że ledwo sama za tym nadążam, ale dawno nie byłam tak zadowolona :) Postaram się opowiedzieć o wszystkim wkrótce!

Tymczasem dzisiaj na blogu Magicznej Kartki ruszyło nowe wyzwanie, na które wszystkich serdecznie zapraszam! Tym razem stawiamy jeden warunek - kształt pracy ma być JESIENNY! Reszta zasad jest niezmienna i z wszystkimi możecie się zapoznać tutaj

Ja przygotowałam z tej okazji kartkę w kształcie dyni z jesiennymi kwiatami i liśćmi :) Zapraszam Was do zapoznania się z pracami reszty dziewczyn i oczywiście do wzięcia udziału w wyzwaniu - czas trwania do 10 października.



2 komentarze:

  1. Świetna forma, niewątpliwie jesienna :) i tak wszystko razem ładnie zgrane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest po prostu przeurocza no! Bardzo mi się podoba :) Jesień pełną parą!

    OdpowiedzUsuń