sobota, 1 listopada 2014

big brother

Hej :)

Dziecięce prace to u mnie rzadkość, ponieważ cóż - własnych dzieci jeszcze nie posiadam. Na szczęście moja przyjaciółka ma całą wesołą gromadkę, dla której ciocia może przygotowywać niespodzianki i którą mogę oscrapowywać do woli :)

W ramach inspiracji dla Magicznej Kartki przygotowałam ramkę 20x20 ze zdjęciem małego przystojniaka z jego najmłodsza siostrzyczką. Do stworzenia tła posłużyły mi różne media, a do stworzenia kompozycji papiery z kolekcji Mali Odkrywcy.

A oto praca:

















Użyte materiały:

      

   


Pozdrawiam,
Karola :)

4 komentarze:

  1. No jest suuuuper, taka chłopaczkowa, radosna, bałaganiarska! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a te mi tu dalej o krukach! małpy :D ale za to fajna, delikatna i zadziorna ramka, zatem nadal pozostaję fanką ;)

    OdpowiedzUsuń