niedziela, 1 lutego 2015

Urodzinowe bingo!

Hej!
Macie ochotę na małą zabawę w bingo?
Jeśli tak to nadarza się ku temu świetna okazja! Na blogu Magicznej Kartki ruszyło właśnie nowe wyzwanie pod hasłem "Urodzinowe Bingo". Wszystkie szczegóły oraz prace całego naszego DT możecie oczywiście znaleźć na blogu sklepowym :)

A to moja kartka. Wykorzystałam linijkę perełki, bukiet kwiatów, papier w paski, ale jak widzicie jest tu dużo więcej punktów naszego bingo ;)







Do ozdoby pracy posłużyły mi moje ulubione metalowe ćwieki z Doliny Tęczy.

Pozdrawiam serdecznie!

1 komentarz:

  1. Super jest, bardzo elegancka, a jakie kwiateczki piękne hoho :D ogromnie mi się podoba ten dodatek burgundowego (?) - nie wiem, jak nazwać ten kolor, ale jest rewelacyjny i świetnie pasuje i "robi" całą pracę :)

    OdpowiedzUsuń