poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Steampunk zawsze w modzie!

Hej!
Dzisiaj chciałabym wszystkich zaprosić na wyzwanie tematyczne, które właśnie ruszyło w Retro Kraft Shop!
Tematem wyzwania jest STEAMPUNK!

By ułatwić Wam troszkę wybór, przygotowaliśmy bingo:


Przez cały tydzień nasz zespół będzie Was inspirował do działania. Dzisiaj możecie zajrzeć po pierwszą garść inspiracji oraz by zapoznać się z zasadami wyzwania. 
Naprawdę warto, bo na zwycięzce czeka super nagroda :)

Jak tylko usłyszałam o naszym wyzwaniu "steampunk" wiedziałam, że chcę stworzyć manekina. Miałam w głowie mnóstwo wersji tego pomysłu i wiele problemów z realizacją, ale udało się! 
Cały strój powstał z kawałków skóry, płótna oraz koronek. Szyję stworzyłam z pomocą małej szpuleczki. Wszędzie możecie również znaleźć fantastyczne metalowe ozdoby, takie jak moje ulubione trybikielementy zegarowe, fragmenty pociętych narożników i ćwieki. W małej kieszonce na spódniczce znajduje się zawieszka kluczyk.






Materiały:

     

  
  


Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Wow, Karola, ekstra! Już nie mogę się doczekać mojej cholernej obrony (22.04), wyrzucę notatki za okno i usiądę wreszcie do scrapów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego nawet nie komentuję <3 <3 <3 (serduszkowa stonoga)

    OdpowiedzUsuń