poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Notesowa metamorfoza

Hej!
Dzisiaj na blogu Retro Kraft Shop rusza kolejna już edyca Retromanii! Ja, by zachęcić Was troszkę do podziałania w klimatach vintage, chciałabym pokazać wam nową odsłonę mojego notesu "na wszystko". Notesik jest mały i poręczny, więc zawsze mam go ze sobą. A teraz dodatkowo świetnie wyglada! ;)
Do pokrycia okładki notesu użyłam kraftowego płótna. "Pobrudziłam" brzegi tuszem Distress, dodałam stemple używając tuszu Archival, a następnie zrobiłam małą kompozycję z papierami z kolekcji The Archivist od Primy Marketing, żywiczną ramkąmetalową serwetkąkwiatkiem z kolekcji The Archivist i z małą starą stalówką.





A tak mój notes wyglądał wcześniej.



Pozdrawiam i zapraszam do brania udziału w Retromanii! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz