sobota, 19 marca 2016

Blue Fern Studios projects

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój marcowy layout dla Blue Fern Studios.

Enjoy the journey
 Na zdjęciu możecie zobaczyć mnie z moim najlepszym przyjacielem Mariuszkiem i nasza szwedzką mamą Annki. Zrobilśmy to zdjęcie przy okazji naszej jesiennej wizyty w Szwecji.

Enjoy the journey

 In the photo you can see me, my best friend Mariusz and our swedish mom Annki. We made this picture when we was in Sweden in the autumn.


Chociaż ta kolekcja jest bardzo vintagowa, Wasze projekty wcale nie muszą takie być. Spójrzcie na mój layout, a się przekonacie :)

Although Timeless collection is very vintage, your projects do not have to be! Look at my layout and then you will see :)



Połączyłam te pięne brązowe, beżowe i czarne papiery z kolorowymi akcentami i dlatego uzyskałam bardzo ciekawy nie-vintagowy efekt.


I mixed these beautiful browns, beige and black papers with magenta, pink and yellow amber accents, that's why I obtain very interesting not-vintage effect.


Zdecydowałam się użyć pięknej tekturki z napisem "Enjoy the journey". Pokryłam ją gesso, mgiełką w kolorze yellow amber i dwoma różnymi brokatami.

I decided to use a beautiful chipboards piece "Enjoy the Journey". I covered it using a gesso and a yellow amber mist and two different collors of glitter.


Te same kolory użyłam w tle i również dodałam kilka błyszczących brokatowych plam ;)

The same colors I used in the background and I added some shiny glitter stains too.


Papers: Timeless collection - Freedom, Calling Cards,Couture, Song, Main Street
Chipboards: Enjoy the Journey
Glitters: Autumn, Burnt Cooper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz