poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Treasure Valley

Hej! Tym razem prezentuję blejtram na czarnym tle, który przygotowałam dla Srap&Art. Lubię czasem przygotować pracę na takim właśnie bardzo ciemnym podłożu, ponieważ dzięki temu od razu uzyskuję świetny kontrast do dalszej zabawy, a takie tło wcale nie oznacza, że praca musi być mroczna, bądź smutna. Mam nadzieję, że zgodzicie się ze mną ;)

Głównym bohaterem jest tym razem mój cudowny chrześniak Seweryn - mały odkrywca. Jakiś czas temu wywołałam mnóstwo zdjęć mojej przyjaciółki z rodzinką z ich współnych spacerów i mogę teraz spokojnie tworzyć ;) Mam świadomość, że moja przyjaciółka mi nie przepuści i część prac będzie chciała zabrać, więc mam nadzieję, że coś mi zostawi :D

Jeśli macie ochotę wykonać taki blejtram na czarnym tle to już 14 maja będzie ku temu okazja! Zapraszam serdecznie na warsztaty, na których będziemy tworzyć podobne blejtramiki oraz ramki z uskrzydlonymi sercami.

Wszelkie szczegóły tutaj ---> Warsztaty w Scrap&Art








Użyte materiały:

    

    

    

  

1 komentarz: