środa, 22 czerwca 2016

Capture the Moment

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam layout dla Blue Fern Studios w baaardzo morskim klimacie. Pomysł na ten layout zrodził się już dawno, bo jakoś w zeszłe wakacje, ale teraz w końcu nadażyła się okazja, by ten pomysł przenieść do rzeczywistości.
Na początku użyłam przeźroczystego gesso, by zabezpieczyć powierzchnie papieru, następnie wzięłam kawałek niezagruntowanego płótna i wycięłam w nim podwójny żagiel. Całą moją kompozycję zbudowałam właśnie na nim, dodałam trochę morskich ozdób, jak łańcuch, koła sterowe i siatkę. Jako tytuł posłużyła mi cudowna tekturka z Blue Fern Studios "Capture the Moment", którą pokryłam pudrem do embossingu o nazwie "seven seas", więc wszystko pasuje idealnie ;)



My second layout is definitely in a marine style. The idea for this work was born a year ago, but I was waiting for a good opportunity ;) First I used a clear gesso on my based paper, then I took unprimed canvas and cut out the sail. I built my whole composition on the top of the sail and I added some marine embellishments like a chain, steering wheels, a net. Finally I added a title using beautiful chipboard - "Capture the Moment". I covered a chipboards with using "seven seas" embossing powder. So everything is matching perfectly ;)






Papers: Curio, Generation, Sachet, Haberdashery, Spring Posy
Chipboard: Capture Words
Embossing powder: Seven Seas
Glitter: Caribbean, Gulf Coast
Stamps: Forever, Halftone,

6 komentarzy: